Hajnövesztő ételek

Szép hosszú, egészségtől fénylő hajra vágysz? (T)egyél érte! Eláruljuk, mely ételekkel stimulálhatod a hajnövekedést.

 

 

Az egészség a helyes táplálkozásnál kezdődik, így az egészséges, csillogó fürtök titka is ez: vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag étrendet kövess. Egyél sok gyümölcsöt, zöldséget, teljes kiőrlésű gabonákat, fehérjét és omega-3 zsírsav tartalmú ételeket.

 

A-vitamin

Mangó, papaya, narancs, szilva, sárgarépa - ezeket edd, hogy szervezeted minél több A-vitaminhoz juttasd, amely elősegíti a haj növekedését.

 

B-vitamin komplex

Stimulálja a vérképzést, így a fejbőr vérkeringését is fokozza. A friss, oxigéndús vér pedig serkenti a hajhagymákat. Burgonya, banán, csirke, zabkása, hal,bab - ezeket edd a B-vitaminokért!

 

C-vitamin

A C-vitamin elősegíti a kollagéntermelést, a  kollagén pedig a leghatékonyabb haj-, bőr- és körömtáplálék. Serkenti a hajhagymákat, ragyogóvá és rugalmassá teszi a bőrt, valamint erősíti a gyenge körmöket. Citrusféléket, almát, banánt, paprikát egyél érte!

 

E-vitamin

Serkenti a fejbőrben lévő hajszálerek működését, ezzel javítja a vérkeringést és növeszti a hajat. Miben találod? Gabonapelyhek,  napraforgóolaj, szójaolaj és tofu.

 

Fehérjeforrások

Mivel a hajszálak egy speciális fehérjéből, keratinból épülnek fel, fontos, hogy fehérjében gazdag ételeket fogyassz. Tojás, csirke,bab – ezek tartalmazzák a legtöbbet.

 

Ne feledkezz meg a halhúsról sem, ami gazdag omega-3 zsírsavban. Ha pedig nassolnál, rágcsálj csonthéjasokat, tele sok-sok vitaminnal! :)

Hajápolási termékeinkért kattints!

 

 

Bilka Collection telephelye©2014. NAIH-92585/2015 Készítette: Print and Event Kreatív Ügynökség, webáruház készítés, online marketing