Hogyan kezdd el a rendszeres mozgást?

 

Nálad kitart még az újévi lendület? Motiválódj cikkünkkel!

 

2017-ben lefogyok,  méregtelenítek, egészséges ételeket eszek, és rendszeresen sportolok - szól a fogadalom. A kezdeti lelkesedés azonban néhány hét után alább hagyhat.

 

Hogyan vágj úgy bele, hogy a terved sikeres legyen? Olyan célokat tűzz ki magad elé, amelyek könnyebben és biztosan megvalósíthatóak. Az irreális célokról úgyis hamar kiderül, hogy megvalósíthatatlanok. Hiába akarsz lefogyni 10 kilót 2 hét alatt, lefutni a félmaratont egy hónapos felkészülési idővel. Ha azonban elérhető célokat tűzöl ki, amelyeket könnyebben érsz el, sikerélményed lesz, ami növeli a motivációd.

 

Ha soha sem sportoltál, mindenképp tartsd be a fokozatosságot. Napról napra, mindig csak egy picivel növeld a terhelést, hogy szervezeted hozzászokhasson. Olyan mozgásformát keress, amit szívesen végzel, olyan helyet, ahova szívesen jársz és olyan edzőt, akinek hiszel, aki motivál.

 

Hidd el, a sport pozitív érzéseket kelt, nemcsak testedre, lelki állapotodra is hatással lesz. Fogalmazd meg magadban, akár írd fel egy lapra és tűzd otthon a hűtőre a következőket:

 

- Miért szeretnék edzeni?

- Milyen változásra vágyom?

- Milyen hatással lesz rám a  változás?

 

Lassan, de biztosan menetelj a célod felé! Ne feledd, minden fejben dől el! 

 

Bilka Collection Hungary 

Bilka Collection telephelye©2014. NAIH-92585/2015 Készítette: Print and Event Kreatív Ügynökség, webáruház készítés, online marketing